Back to top

 

Politika Privatnosti

 

Korištenjem ovih stranica pristajete na zabranu reprodukcije, umnožavanja ili distribucije informacija, dizajna ili podloge www stranica UniCredit Bank d.d., pojedinačnih elemenata www stranica, kao i dizajna logotipa UniCredit Bank d.d., bez izričitog pismenog odobrenja UniCredit Bank d.d.

Zaštita podataka

Donje informacije imaju za cilj pružiti Vam pregled na koji način obrađujemo Vaše osobne/lične podatke kao i upoznati Vas s Vašim pravima u vezi s obradom osobnih/ličnih podataka, a sve u skladu sa pozitivnom regulativom. Pritom obrada osobnih/ličnih podataka umnogome ovisi o tome koje ste usluge Banke ugovorili i koje koristite. Informacije se odnose na klijente, potencijalne klijente i ostale fizičke osobe čije osobne/lične podatke Banka prikuplja po bilo kojoj pravnoj osnovi kao npr. jamci, solidarni dužnici, založni dužnici, opunomoćenici, skrbnici, nasljednici, zastupnici maloljetnih osoba.

 

I. KONTROLOR PODATAKA

UniCredit Bank d.d., sa sjedištem na adresi Kardinala Stepinca b.b., 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina, Tel: + 387 (0) 36 312 112, e-mail: info@unicreditgroup.ba (u daljem tekstu: Banka).

 

II. OSOBNI/LIČNI PODACI

Osobni/lični podatak je bilo koja informacija koja se odnosi na fizičku osobu na temelju koje je utvrđen ili se može utvrditi identitet osobe (u daljnjem tekstu: Nosilac podatka).

Osobni/lični podatak je svaki podatak:

(a)     koji nosilac podataka usmeno ili pisano priopći Banci, i to:

(i)     u bilo kakvoj komunikaciji s Bankom, neovisno o njezinoj svrsi, što uključuje bez ograničenja telefonsku komunikaciju, komunikaciju digitalnim kanalima Banke, u poslovnicama Banke, na web-stranici Banke;

(ii)  ugovaranjem novih usluga i proizvoda Banke;

(iii) u zahtjevima i obrascima za ugovaranje usluga i proizvoda Banke; 

(b)     koji Banka sazna na osnovu toga što nosiocu  podataka pruža bankovne i financijske usluge i s njima povezane usluge, kao i usluge ugovaranja proizvoda i usluga ugovornih partnera Banke, što uključuje, bez ograničenja, podatke o transakcijama, osobnoj/ličnoj potrošnji i interesima, kao i druge financijske podatke koji proizlaze iz uporabe bilo kojih proizvoda Banke ili ugovornih partnera Banke, kao i sve osobne/lične podatke koje je Banka saznala pružanjem bankovnih i financijskih usluga iz prijašnjih poslovnih odnosa s klijentom;

(c)      koji nastane obradom bilo kojeg od prethodno navedenih osobnih/ličnih podataka od strane Banke, a ima karakter osobnog/ličnog podatka (u daljnjem tekstu skupno: osobni/lični podaci).

 

III. NAČIN NA KOJI BANKA PRIKUPLJA  OSOBNE/LIČNE PODATKE

Osobne/lične podatke Banka prikuplja izravno od nosioca podataka. Banka je obavezna provjeriti da li su osobni/lični podaci autentični i točni. 

 

Banka je obavezna da: 

a)      osobne/lične podatke obrađuje na pravičan i zakonit način; 

b)      osobne/lične podatke koje prikuplja za posebne, izričite i zakonite svrhe ne obrađuje na bilo koji način koji nije u skladu s tom svrhom; 

c)      osobne/lične podatke obrađuje samo u mjeri i obimu koji je neophodan za ispunjenje određene svrhe; 

d)      obrađuje samo autentične i tačne osobne/lične podatke, te da ih ažurira kada je to potrebno; 

e)      osobne/lične podatke koji su netačni i nepotpuni, s obzirom na svrhu zbog koje su prikupljeni ili se dalje obrađuju, izbriše ili ispravi; 

f)       osobne/lične podatke obrađuje samo u vremenskom periodu koji je neophodan za ispunjenje svrhe u koju su podaci prikupljeni i u roku propisanom zakonskim propisima; 

g)      osobne/lične podatke čuva u formi koja dopušta identificiranje nosioca podataka ne duže nego što je to potrebno za svrhu u koju se podaci prikupljaju ili dalje obrađuju; 

h)      osigura da se osobni/lični podaci koji su prikupljeni u različite svrhe ne objedinjuju ili kombiniraju. 

 

IV. ZAKONITOST OBRADE LIČNIH PODATAKA / PRAVNE OSNOVE I SVRHE OBRADE OSOBNIH/LIČNIH PODATAKA

Banka obrađuje osobne/lične podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka u BiH, Zakonom o bankama FBIH, Zakonom o bankama RS, Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti BiH i drugim pozitivnim propisima primjenjivim na Banku i internim aktima koji se odnose na zaštitu osobnih/ličnih podataka.

Osobni/lični podaci nosioca podataka obrađuju se kada je zadovoljen neki od u nastavku navedenih uvjeta zakonitosti obrade:

a) Ispunjenje zakonskih obveza Banke ili druge svrhe određene zakonom i drugim primjenjivim propisima iz oblasti bankovnog poslovanja, platnog prometa, sprečavanja pranja novca i drugo, kao i postupanje u skladu s pojedinačnim aktima donesenim od strane relevantnih institucija Bosne i Hercegovine ili drugih tijela po čijem je nalogu na temelju zakonskih ili drugih propisa Banka obvezna postupiti. Obrada takvih osobnih/ličnih podataka zakonska je obveza Banke te Banka može odbiti stupiti u ugovorni odnos ili pružiti ugovorenu uslugu, odnosno raskinuti postojeći poslovni odnos u slučaju da nosilac  podataka ne dostavi zakonom propisane podatke.

b) Sklapanje i izvršenje ugovora u kojem je nosilac  podataka stranka, odnosno kako bi se poduzele radnje na zahtjev nosioca podataka prije sklapanja ugovora. Davanje osobnih/ličnih podataka u navedenu svrhu je obavezno. Ako nosilac  podataka odbije dati neki od podataka koji su nužni u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora u kojem je nosilac  podataka stranka, uključujući i osobne/lične podatke koji se prikupljaju za potrebe upravljanja rizicima na način i u opsegu propisanom mjerodavnim zakonima i podzakonskim aktima, moguće je da Banka neće moći pružiti određene usluge te stoga može odbiti zasnovati ugovorni odnos.

c) Suglasnost nosioca  podataka

- Za svrhu provedbe marketinških aktivnosti u okviru kojih Vam Banka može dostavljati ponude i pogodnosti povezane s novim ili već ugovorenim proizvodima i uslugama Banke te u svrhu izravnog marketinga radi razvoja poslovnog odnosa s Bankom u okviru kojeg Vam Banka može dostavljati individualizirane ponude za sklapanje novih ugovora o korištenju bankovnim i financijskim te s njima povezanim uslugama Banke i članica Grupe na temelju izrađenog profila.

- Za svrhu povremenih istraživanja u vezi s obavljanjem svoje djelatnosti.

- Nosilac podataka može u svakom trenutku povući prethodno dane suglasnosti, izuzev u slučajevima gdje je zakonskim propisima definirano da je predmetna suglasnost obavezna po svakom ugovornom odnosu s Bankom,  te se ima pravo usprotiviti obradi osobnih/ličnih podataka u svrhe marketinga i istraživanja tržišta. U tom slučaju osobni/lični podaci koji se na njega odnose neće se obrađivati u tu svrhu, što ne utječe na zakonitost obrade osobnih/ličnih podataka do tog trenutka. Davanje podataka za navedene svrhe (direktnog marketinga i  istraživanja tržišta) dobrovoljno je te Banka neće odbiti sklapanje ili izvršenje ugovora ako nosilac podataka uskrati suglasnost za davanje osobnih/ličnih podataka.

Povlačenje suglasnosti ne utječe na zakonitost obrade koja se temeljila na suglasnosti prije nego što je ona povučena.

d) Legitimni interes Banke, što uključuje, ali se ne ograničava na:

- upravljanje kreditnim, operativnim, reputacijskim i drugim rizicima Banke i na razini Grupe;

- svrhe izravnog marketinga i istraživanja tržišta i mišljenja nosioca  podataka u mjeri u kojoj se nisu usprotivili obradi podataka u te svrhe;

- poduzimanje mjera radi upravljanja poslovanjem Banke i daljnjeg razvoja usluga i proizvoda;

- poduzimanje mjera radi osiguranja ljudi, prostora i imovine Banke, što uključuje kontrolu i/ili provjeru pristupa njima;

- obradu osobnih/ličnih podataka za unutarnje administrativne potrebe te zaštitu računalnih i elektroničkih komunikacijskih sustava.

Kada obrađuje osobne/lične podatke nosioca podataka na temelju legitimnog interesa, Banka uvijek vodi računa o interesima i temeljnim pravima i slobodama nosioca podataka, te osobito vodi računa o tome da njegovi interesi nisu jači od interesa Banke na kojima temelji obradu osobnih/ličnih podataka, osobito ako je nosilac podataka dijete. U slučaju obrade osobnih/ličnih podataka temeljem legitimnog interesa, nosilac podatka ima pravo  podnijeti prigovor Banci.

Banka može obrađivati osobne/lične podatke i u drugim slučajevima ako je neophodna zaštita zakonitih prava i interesa koje ostvaruje Banka ili treća strana, i ako ova obrada osobnih podataka nije u suprotnosti s pravom nosioca  podatka da zaštiti vlastiti privatni i osobni život.

 

V. KOLIKO DUGO BANKA ČUVA OSOBNE/LIČNE PODATKE?

Period čuvanja osobnih/ličnih podataka primarno zavisi od kategorije osobnih/ličnih podataka i svrhe obrade. Shodno tome, Vaši osobni/lični podaci bit će pohranjeni za vrijeme trajanja ugovornog odnosa s Bankom, odnosno dok postoji suglasnost nosioca  podataka za obradu osobnih/ličnih podataka te za vrijeme za koje je Banka ovlaštena (na primjer u svrhu ostvarivanja pravnih zahtjeva) i zakonski obvezana čuvati te podatke ( Zakon o bankama, Zakon o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma, u arhivske svrhe) i to 10 godina od prestanka poslovnog odnosa s Bankom.

 

VI. USTUPAJU LI SE OSOBNI/LIČNI PODACI TREĆIM OSOBAMA?

Osobni/lični podaci nosioca podataka mogu se ustupiti trećim osobama na temelju:

a) suglasnosti nosioca podataka; i/ili

b) izvršenja ugovora u kojem je nosilac  podataka stranka; i/ili

c) odredbi zakona i podzakonskih akata.

 

Osobni/lični podaci bit će dostavljeni određenim trećim osobama za koje je Banka u obvezi dostave tih podataka, u svrhu ispunjenja zadatka koji se izvršava u javnom interesu, kao što su npr. Agencija za bankarstvo FBIH, Ministarstvo financija – Porezna uprava i drugi, i drugim osobama kojima je Banka ovlaštena ili obvezna dostaviti osobne/lične podatke na temelju Zakona o bankama i drugih relevantnih propisa koji reguliraju bankovno poslovanje.

Dodatno, Banka je dužna postupati u skladu sa obavezom čuvanja bankarske tajne, uključujući osobne/lične podatke klijenata Banke, te može prenositi i otkrivati takve podatke trećim licima odnosno primateljima samo na način i pod uslovima propisanim Zakonom o bankama i drugim propisima iz ove oblasti.

Napominjemo da su sve osobe koje zbog prirode posla koje obavljaju s Bankom ili za Banku imaju pristup osobnim/ličnim podacima u jednakoj mjeri obavezne čuvati te podatke kao bankovnu tajnu sukladno Zakonu o bankama, Zakonu o zaštiti osobnih/ličnih podataka i drugim propisima koji reguliraju tajnost podataka.

Pored navedenog, pristup Vašim osobnim/ličnim podacima mogu imati i pružatelji usluga koji su u poslovnom odnosu sa Bankom (na primjer pružatelji IT usluga, pružatelji usluga procesiranja kartičnih transakcija, itd.) u cilju osiguranja adekvatnog poslovanja Banke, odnosno  pružanja bankovnih usluga, koji su također obavezni postupati u skladu sa primjenjivim propisima iz oblasti zaštite ličnih podataka.

Pojedinosti povezane sa svrhom obrade osobnih/ličnih podataka, primateljima ili kategorijama primatelja, zakonskom osnovom za obradu osobnih/ličnih podataka te davanjem osobnih/ličnih podataka na uporabu drugim primateljima pobliže su opisane u relevantnim dokumentima Banke koji su dostupni klijentima Banke prilikom ugovaranja proizvoda i usluga. Lista obrađivača podataka redovno se ažurira, te je dostupna na uvid nosiocima podataka na web stranici Banke u pod sekciji „Zaštita podataka“, kao i sadržaj informativne obavijesti.

 

VII. PRENOS OSOBNIH/LIČNIH PODATAKA U DRUGU DRŽAVU ILI MEĐUNARODNU ORGANIZACIJU  

Svaki prenos ličnog/osobnog podatka čija je obrada u toku ili je namijenjen daljnjoj obradi poslije njegovog prenošenja u drugu državu ili međunarodnu organizaciju može se obavljati samo ako je takav prijenos u skladu s odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka u BiH, što obuhvata i daljnji prenos ličnog podatka iz druge države ili međunarodne organizacije u još jednu drugu državu ili međunarodnu organizaciju.

Osobni/lični podaci nosioca  podataka mogu se iznijeti izvan Bosne i Hercegovine samo:

- u mjeri u kojoj je to propisano zakonom ili po drugoj pravnoj osnovi koja obvezuje;  i/ili

- u mjeri u kojoj je to potrebno da bi se izvršili nalozi nosioca  podataka (na primjer nalozi za plaćanje); i/ili

- ako je nosilac podataka dao adekvatnu suglasnost da se osobni/lični podaci iznesu.

Prenosi mogu, između ostalog, uključivati prenose drugim članicama Grupe ( kao što su npr. UniCredit S.p.A., Italija, kao matično društvo UniCredit Grupe, Zagrebačka Banka d.d. – Republika Hrvatska , UniCredit Invest BH d.o.o.)  u svrhu upravljanja rizicima, te realizacije poslovnog/ugovornog odnosa sa klijentom kao i u drugim slučajevima propisanim pozitivnim propisima.

Prijenos ličnog podatka u drugu državu, na dio njene teritorije, ili u jedan ili više sektora u toj državi ili međunarodnu organizaciju može se obavljati ako je utvrđeno da ta druga država, dio njene teritorije, ili jedan ili više sektora u toj državi ili ta međunarodna organizacija osigurava adekvatan nivo zaštite ličnog podatka.

Smatra se da je adekvatan nivo zaštite osiguran u državi, dijelovima njene teritorije, ili jednom ili više sektora u toj državi ili međunarodnoj organizaciji, za koje je od Evropske unije utvrđeno da osiguravaju adekvatan nivo zaštite ličnog podatka.

Kontrolor podataka ili obrađivač može prenijeti lične podatke u drugu državu, na dio njene teritorije, jedan ili više sektora unutar te države ili u međunarodnu organizaciju za koju nije utvrđeno postojanje adekvatnog nivoa zaštite ličnih podataka samo ako je kontrolor podataka ili obrađivač osigurao odgovarajuće zaštitne mjere tih podataka i ako su nosiocu ličnih podataka osigurana ostvariva prava i djelotvorna sudska zaštita.

 

VIII. PROVODI LI BANKA AUTOMATIZIRANO DONOŠENJE ODLUKA I PROFILIRANJE?

Banka u odnosu na poslovni odnos s nosiocem podataka ne provodi automatizirano pojedinačno donošenje odluka koje bi proizvelo pravne učinke s negativnim posljedicama za nosioca podataka. U nekim slučajevima Banka primjenjuje automatizirano donošenje odluka, uključujući izradu profila u svrhu procjene izvršenja ugovora između nosioca podatka i Banke, primjerice pri odobrenju dopuštenog prekoračenja po tekućem računu, te u skladu sa Zakonom o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma, pri izradi modela analize rizika pranja novca. U slučaju automatiziranog donošenja odluke nosilac podataka ima pravo da se na njega ne odnosi odluka koja se temelji isključivo na automatiziranoj obradi, odnosno ima pravo zatražiti ljudsku intervenciju od Banke kako bi izrazio svoje stajalište i osporio odluku.

 

IX. KAKO BANKA ČUVA VAŠE PODATKE?

Kao dio internog sistema zaštite i u cilju osiguranja sigurnosti Vaših osobnih/ličnih podataka, a u skladu s relevantnim propisima i definiranim obvezama Banka primjenjuje i poduzima adekvatne organizacijske i tehničke mjere, odnosno mjere protiv neovlaštenog pristupa osobnim/ličnim podacima, mijenjanja, uništavanja ili gubitka podataka, neovlaštenog prenosa i drugih oblika nezakonite obrade i zloupotrebe ličnih podataka. 

 

X. KOJA SU PRAVA NOSIOCA PODATAKA?      

Svaki Nosilac podatka čije lične/osobne podatke Banka obrađuje kao kontrolor ima pravo zatražiti ostvarenje sljedećih prava:

1) Pravo na pristup podacima – omogućuje nosiocu podatka da sazna obrađuju li se njegovi osobni podaci, odnosno ima pravo zaprimiti potvrdu od Banke o tome obrađuju li se njegovi podaci, o svrsi obrade, kategorijama osobnih podataka, primateljima ili kategorijama primatelja, o predviđenom razdoblju u kojemu će podaci biti pohranjeni i sl.

2) Pravo na ispravak podataka – omogućuje nosiocu podataka da zatražiti ispravak netočnih ili nepotpunih osobnih podataka koji se odnose na njega.

3) Pravo na brisanje – omogućuje nosiocu podataka da zatraži brisanje osobnih podataka, pri čemu Banka ne smije izbrisati osobne podatke nosioca podatka ako je obrada nužna (npr. udovoljenje propisanoj obvezi čuvanja podataka ili u slučaju postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva).

4) Pravo na ograničenje obrade – omogućuje nosiocu podatka da zatražiti ograničenje obrade osobnih podataka u slučaju da osporava točnost osobnih podataka, kad smatra da je obrada nezakonita te se protivi brisanju osobnih podataka i umjesto toga traži ograničenje njihove uporabe i u slučaju kad je nosilac podatka podnio prigovor na obradu i očekuje potvrdu nadilaze li legitimni interesi kontrolora interese nosioca podataka.

5) Pravo na prenosivost podataka – omogućuje nosiocu podatka zaprimanje podataka koji se odnose na njega (kao i izravni prijenos podataka drugom kontroloru). Potrebno je uzeti u obzir da se pravo prijenosa odnosi isključivo na osobne podatke nosioca podatka koje je sam pružio Banci u strukturiranom, uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu, ako se obrada temelji na saglasnosti (bilo osobnih podataka, bilo posebnih kategorija osobnih podataka) ili na izvršavanju ugovora u kojem je nosilac podatka stranka odnosno poduzimanja radnji na zahtjev nosioca podatka prije sklapanja ugovora, a sve pod uvjetom da predmetno pravo ne utječe negativno na prava i slobode drugih.

6) Pravo na prigovor – omogućuje nosiocu podatka da podnese prigovor na obradu osobnih podataka. Banka će se suzdržati od daljnje obrade osobnih podataka nosioca podatka, osim ako ne dokaže da postoje uvjerljivi zakonski i legitimni razlozi za obradu (osnove koje nadilaze interese, prava i slobode nosioca podatka) ili je obrada potrebna za postavljanje, izvršavanje ili obranu pravnih zahtjeva.

Pravo na pritužbu nadzornom tijelu – odnosno Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

 

XI. KAKO OSTVARITI SVOJA PRAVA?

Nosiocima  podataka su na raspolaganju radnici Banke u svim poslovnicama Banke i Službenik za zaštitu osobnih/ličnih podataka kojem se moguće obratiti pisanim putem na adresu: UniCredit Bank d.d., Službenik za zaštitu osobnih/ličnih podataka, Kardinala Stepinca b.b., 88000 Mostar ili putem e-adrese: dpo@unicreditgroup.ba

Preduvjet je za ostvarenje prava jedino Vaša nedvojbena identifikacija. Banka će Vas bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od mjesec dana od zaprimanja zahtjeva, obavijestiti o poduzetim radnjama. Iznimno se taj rok može po potrebi produljiti za dodatna dva mjeseca, uzimajući u obzir složenost i broj zahtjeva, o čemu Vas je Banka obvezna obavijestiti.

Dakle, svaki nosilac podataka, kao i osoba čije osobne/lične podatke Banka obrađuje, ovlašten je podnijeti prigovor na obradu svojih osobnih/ličnih podataka od strane Banke kao kontrolora Agenciji za zaštitu ličnih podataka u Bosni i Hercegovini.

Banka može ovlastiti treće osobe, takozvane obrađivače podataka, da procesiraju osobne/lične podatke. Obrada je jedino moguća na osnovu ugovora koji obavezuje procesora da primijeni isti nivo zaštite podataka koji primjenjuje Banka. Podaci se mogu dati dobavljačima koji pružaju usluge za Banku. U nastavku se nalazi lista mogućih obrađivača podataka koji obavljaju poslove za Banku.

 

Treća lica sa kojima Banka ima zaključen Ugovor koji reguliše postupanje sa povjerljivim podacima:

  • UniCredit S.p.A, Milano, Italija
  • Zagrebačka banka d.d., Zagreb, Hrvatska
  • COMBIS d.o.o Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Oracle BH d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Gemicro d.o.o. Zagreb, Hrvatska
  • Circeo Zrt, Budimpešta, Mađarska
  • Hrvatska pošta d.o.o. Mostar, Bosna i Hercegovina
  • InMoment GmbH, Hamburg, Njemačka
  • AVS d.o.o., Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Ajdin Selmanović, Bihać, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Anela Musa, Mostar, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Femil Čurt, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Nikica Bubalo, Mostar, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Aldina Avdić, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Robert Muselimović, Mostar, Bosna i Hercegovina
  • Zajednička advokatska kancelarija Gajić – Božanović, Tuzla, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Zdravko Rajić, Mostar, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Martin Raguž, Sarajevo, Bosna i Hercegovina 
  • Advokatsko društvo Marić&Co Sarajevo d.o.o.
  • Advokat Mladen Ćorić, Zagreb, Hrvatska
  • Advokat Alen Nakić, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Džemo Hadžiomeragić, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Advokat Kenan Tanović, Merhemića Trg bb, Sarajevo
  • Advokat Tijana Baluković, ZAVNOBIH bb, Tuzla
  • Advokatska kancelarija Stevanović Vesne, Nikole Tesle 10, Bijeljina
  • Zane d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina  
  • Prevedi 24 d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina  
  • Halcom d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina  
  • Unicredit Bank Hungary Z.r.t., Budimpešta, Mađarska
  • Poslovna inteligencija d.o.o., Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Infobip d.o.o., Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Agencija Kamir d.o.o., Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina
  • Usluge ''Nukleus'' Nataša Budić s.p. Banja Luka, Bosna i Hercegovina
  • King ICT d.o.o. Sarajevo, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Monri Group d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Promeks kompjuter d.o.o. Zagreb, Hrvatska
  • NetSolutions d.o.o. Banja Luka, Bosna i Hercegovina
  • BTC d.o.o. Zagreb, Hrvatska
  • Comeng d.o.o., Ante Starčevića 11, 21210 Solin, Hrvatska
  • TeamWork d.o.o. Mostar, Blajburških Žrtava 23D, Mostar, Bosna i Hercegovina
  • Span d.d., Koturaška 47, Zagreb, Hrvatska
  • Comtrade System Integration d.o.o. Sarajevo, Džemala Bijedića 179, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Infigo IS d.o.o., Hasana Brkića 2, Sarajevo
  • ASSECO SEE d.o.o., Ulica grada Vukovara 269d, Zagreb
  • People Intouch B.V., Olympisch Stadion 6, Amsterdam
  • PayOut d.o.o., Trg Heroja 10/1, Sarajevo

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo