Back to top

Na osnovu Ugovora o implementaciji odobrenih sredstava između Općine Travnik i UniCredit Bank  d.d. potpisanog 12.07.2023. godine objavljuje se:

 

JAVNI POZIV

 

Za subjekte male privrede sa sjedištem u Općini Travnik za podnošenje zahtjeva  za dodjelu podsticajnih sredstava finansiranja

 

 

PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet poziva je prikupljanje zahtjeva privrednih društava i obrtnika koji posluju na području Općine Travnik za odabir korisnika sredstava finansiranja uz subvencioniranje kamate za kredite u skladu sa uslovima iz javnog poziva, a u skladu sa Odlukom o usvajanju Program utoška sredstava “Poticaju razvoju privrede“ za 2023 godine od 15.02.2023. godine, broj 01-04-21-4-349/23.

 

PRAVO UČEŠĆA NA  OBJAVLJENOM JAVNOM POZIVU

Banka i Općina su saglasni da korisnici sredstava moraju ispunjavati opće uslove koji su predviđeni aktima i pravilima Banke.

Pravo na dodjelu kreditnih sredstava uz subvencioniranje kamatne stope mogu ostvariti subjekti male privrede i obrti definisani Zakonom o privednim društvima Federacije Bosne i Hercegovine (Službene novine FBiH, broj 81/15) i Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima Federacije Bosne i Hercegovine (Službene novine FBiH, broj:75/21) sa sjedištem u Općini Travnik, kao krajnji korisnici poticajnih kreditnih sredstava koji ispune sve potrebne uslove za dodjelu ovih kreditnih sredstava.

Pravo apliciranja nemaju subjekti čija djelatnost se odnosi na: proizvodnju oružja i vojne opreme, proizvodnju duhanskih proizvoda i alkoholnih pića, otvaranje kasina i drugih igara na sreću, državne institucije i preduzeća, neprofitne fondacije, udruženja i organizacije, sve vrste finansijskih institucija uključujući i banke, kao i za druge djelatnosti i namjene koje su internim aktima odabrane banke označene kao nedopuštene.

 

IZNOS, NAMJENA I USLOVI KREDITNE LINIJE

Sredstva iz Budžeta se raspoređuju za subvencioniranje  kamatne stope koja se obračunava na finansiranja subjekata male privrede i obrta koji posluju na području Općine Travnik. Ukupna visina sredstava koja će Općina Travnik  izdvojiti za finansiranje kamatne stope iznosi: 30.000 KM godišnje, u narednih 5 godina. Iznos kreditne linije je 2.000.000 KM.

 

INFORMACIJE O ROČNOSTI, IZNOSIMA I VISINI SUBVENCIJE

Maksimalan iznos odobrenih finansiranja/kreditnih sredstava:

- do 200.000,00 KM

- sa minimalnim rokom otplate 12 mjeseci i maksimalnim rokom otplate do 60 mjeseci.

Finansiranja se odobravaju uz kamatnu stopu od 2,9%, fiksno, a naknada za obradu finansiranja je 0.2%.

 

OBRADA ZAHTJEVA, ODOBRAVANJE I PRAĆENJE

Prijem zahtjeva, proces analize, obrade i odobravanja finansiranja iz sredstava subvencionirane linije vršit će se u skladu sa redovnim procedurama Banke.

Ugovorom između Banke i Korisnika finansiranja definirat će se međusobne obaveze i prava ugovornih strana, te način korištenja finansiranja, kao i uslovi za isplatu subvencije.

Uslovi za ostvarivanje prava na isplatu subvencije kamate u ovoj kreditnoj liniji su da Korisnik sredstava:

a)  Uredno izmiruje sve porezne obaveze i obaveze za doprinose

b)  Uredno izmiruje dospjele obaveze u otplati postojećih kredita.

c)   Dostavi Izjavu o namjenskom utrošku sredstava

Suglasnost Općine za odobrenje isplate subvencije za odnosni period može se dati samo u slučaju da je Korisnik sredstava ispunio sve navedene uslove.

 

POTREBNA DOKUMENTACIJA

Potrebna dokumentacija za apliciranje privrednih društava:

 • Temeljno Rješenje o upisu u registar nadležnog organa/sudski registar. Ako je temeljno rješenje starije od tri mjeseca prilaže se i Izvod iz sudskog registra/nadležnog organa, ne stariji od tri mjeseca;

• Statut društva ili Pravila vlasnika računa;

• Akt nadležnog organa o osnivanju (osim ako društvo nije osnovano na osnovu propisa, kada se dostavlja izvod iz odgovarajućeg propisa);

• Obavještenje nadležne Službe za statistiku o razvrstavanju pravnog lica prema KD BiH 2010 djelatnosti;

• Uvjerenje o poreznoj registraciji koje sadrži identifikacijski broj poreskog obveznika;

• Uvjerenje o registraciji/upisu u Jedinstveni registar obveznika neizravnih/indirektnih poreza ukoliko je klijent obveznik indirektnih poreza PDV;

• Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima s obaveznom Listom osiguranih lica za obveznika na dan podnošenja zahtjeva za izdavanje predmetnog uvjerenja, ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva za odobrenje kredita;

• Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima, ne starije od 90 dana;

• Lične isprave zakonskih zastupnika ovlaštenih u rješenju nadležnog organa (LK i CIPS prijava), podaci o svakom poslovnom subjektu koji direktno ili indirektno posjeduju najmanje 10% poslovnog udjela, dionica, na osnovu kojih ima učešće u upravljanju poslovnim subjektom, odnosno njegovim sredstvima, kao i vlasnike fizička lica sa udjelom iznad 10%;

• Zahtjev na memorandumu firme kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja.

• Financijski izvještaj za prethodne tri godine, te po zahtjevu Banke i ostale dokumente u skladu sa internim aktima.

 

Potrebna dokumentacija za apliciranje obrtnika:

 • Temeljno Rješenje nadležnog organa o dozvoljenom obavljanju djelatnosti koje ne smije biti starije od tri mjeseci. Ako je temeljno Rješenje nadležnog organa starije od tri mjeseca prilaže se i potvrda organa Uprave da se i dalje vodi kao samostalni privrednik/obrtnik, ne starija od tri mjeseca;

• Obavještenje nadležne Službe za statistiku o razvrstavanju subjekta prema KD BiH 2010 djelatnosti;

• Uvjerenje o poreznoj registraciji koje sadrži identifikacijski broj poreskog obveznika;

• Uvjerenje o registraciji/upisu u Jedinstveni registar obveznika neizravnih/indirektnih poreza ukoliko je klijent obveznik indirektnih poreza PDV;

• Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima s obaveznom Listom osiguranih lica za obveznika na dan podnošenja zahtjeva za izdavanje predmetnog uvjerenja, ne starije od 90 dana od dana podnošenja zahtjeva za odobrenje kredita;

• Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima, ne starije od 90 dana

• Ovjerena izjava kod nadležnog organa kojom se potvrđuje da osnivač/vlasnik i odgovorna osoba nisu pravosnažno osuđivane za kaznena djela prevare u privrednom poslovanju, davanje i primanje dara, te druga kaznena djela povezana sa korupcijom;

• Lične isprave vlasnika i zakonskih zastupnika ovlaštenih u rješenju nadležnog organa, (LK i CIPS prijava), kao i podatke o svakoj fizičkoj osobi koje direktno ili indirektno posjeduje najmanje 10% poslovnog udjela;

• Zahtjev na memorandumu firme kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja;

• Propisani obrasci koji su podnijeti nadležnoj organizacionoj jedinici Porezne uprave za prethodne tri godine (Specifikacija za utvrđivanje dohotka od samostalne djelatnosti i Godišnja prijava poreza na dohodak, odnosno Rješenje o paušalnom porezu te uplatnica kao dokaz o izvršenom plaćanju), kao i dokumentacija za instrumente osiguranja koje određuje Banka, u skladu sa svojom poslovnom politikom i vrstom finansiranja, te po zahtjevu Banke i ostale dokumente u skladu s internim aktima.

 

Dokumenti koji se prilažu uz zahtjev mogu biti dostavljeni u kopiji, uz obavezno dostavljanje  originala ili ovjerenih kopija za one zahtjeve koji su ušli u  proces odobrenja finansiranja.

 

INSTRUMENTI OSIGURANJA

U skladu sa aktima Banke kolaterali koji se prihvatljivi:

- Založno pravo nekretnine;

- Založno pravo pokretnine;

- Mjenice privrednog društva ili obrta;

- Lične mjenice vlasnika privrednog društva ili obrta;

- Ugovor o cesiji;

- Polica osiguranja vinkulirana u korist UniCredit Bank;

- Ostalo po zahtjevu Banke i u skladu s njenim internim aktima.

 

ROKOVI

Rok za podnošenje zahtjeva za finansiranje prema uslovima Javnog poziva počinje teći od dana objavljivanja u sredstvima javnog informisanja, i traje do iskorištenja/rezervisanja iznosa predviđenog za subvenciju, pri čemu je rok za zaključivanje ugovora sa krajnjim korisnicima 31.12.2023. godine uz mogućnost produženja roka u slučaju da se prethodno ne utroše predviđena sredstva za subvencije.

Korisnici podnose zahtjeve na vrijeme, kako bi se proces odobravanja, ugovaranja i puštanja sredstava finansiranja završio u okviru zadatog roka.

 

OSTALO

Zahtjevi sa potrebnom dokumentacijom podnose se u zatvorenim kovertama na adresu UniCredit Bank d.d. Mostar, poslovnica, Travnik, Bosanska 56, 72270 Travnik

Adresa za dostavu dokumentacije putem elektronske pošte: hasan.ganic@unicreditgroup.ba

Banka ne snosi nikakve troškove učesnicima Javnog poziva. Dostavljena dokumentacija neće se vraćati.

 

DODATNE INFORMACIJE:

Sve dodatne informacije mogu se dobiti pozivom na sljedeći broj telefona:

+387 30 547 043

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo