Banka na dlanu

Mobilno bankarstvo (m-ba)

  • Brzo
  • Sigurno
  • Jednostavno

Šta je mobilno bankarstvo (m-ba)?

Aplikacija koja Vam omogućava potpuni nadzor nad vlastitim novcem

  • Provjerite stanje na računu bilo kada.

  • Izvršite plaćanja u nekoliko trenutaka.

  • Automatizirajte svoja redovna plaćanja.

  • Primjenite kategorizaciju transakcija kako biste saznali gdje uštedjeti novac.

  • Uključite obavijesti o transakcijama koje će Vas informirati o aktivnostima na Vašem računu.

Fleksibilnost

Niste raspoloženi za izlazak iz kuće? Sjednite i opustite se! M-ba će Vas poštedjeti stajanja u redovima

  • Pomoću e-uplatnice plaćajte mjesečne račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Zatražite dostavu nove ili reizdane kartice na Vašu kućnu adresu i aktivirajte je putem m-ba usluge brzo i jednostavno.

  • Upravljajte sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje karticama ili podizanje na bankomatu.

  • Ukoliko ste zaboravili PIN vaše kartice, pogledajte ga u m-ba aplikaciji.

Brzina i jednostavnost

Kada koristite m-ba uslugu možete upravljati svojim financijama čak i kad ste u pokretu

  • Koristite opciju prijenosa sredstava između Vaših računa.

  • Plaćajte režije i druge račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Beskontaktno plaćajte mobilnim uređajem na POS terminalima korištenjem opcije m-kartica.

  • Provjerite troškove i limite po karticama.

Kako aktivirati m-ba uslugu?

1.

Ugovaranje m-ba


Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija


Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

1.

Ugovaranje m-ba


Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija


Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-ba usluga aktivirana


Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

1.

Ugovaranje m-ba


Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija


Preuzmite m-ba aplikaciju putem App Store-a ili Google Play-a. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

   

3.

m-ba usluga aktivirana


Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

4.

xvn


bvbnb

Pogledajte najnovije funkcionalnosti m-ba aplikacije

play_circle_filled

Pogledaj video

Kako izmijeniti dnevne sigurnosne limite po karticama fizičkih osoba?

play_circle_filled

Pogledaj video

Kako aktivirati karticu putem m-ba aplikacije?

Najčešća pitanja

Koji su preduvjeti za korištenje m-ba usluge?
  • otvoren tekući, studentski, Teen ili žiro račun u Banci;
  • ugovorena m-ba usluga;
  • mobilni uređaj kojim možete pristupiti Internetu;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava Android 5.0 ili više;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava iOS 10.0;
  • dovoljno raspoložive memorije za pohranu m-ba aplikacije;
Što mi omogućava m-ba usluga?
  • Pregled stanja i prometa svih Vaših računa i računa po kojima ste opunomoćeni
  • Plaćanje režija i drugih računa
  • Prijenos sredstava između Vaših računa
  • Pregled troškova i limita po karticama
  • Upravljanje sigurnosnim dnevnim limitima
  • Beskontaktno plaćanje mobilnim uređajem na POS terminalima korištenjem m-kartica opcije
  • Aktiviranje novih i reizdanih kartica
  • Reaktivacija m-ba aplikacije pomoću kartice
  • Ugovaranje i plaćanje e-uplatnica
  • Dokumenti u m-ba
  • Prijava u aplikaciju pomoću biometrije
  • Upravljanje budžetom i troškovima
  • Brza provjera računa bez prijave u m-ba
  • Pregled kontakata u Banci
Kako mogu ugovoriti m-ba uslugu?

M-ba uslugu možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici UniCredit Bank, kao samostalnu uslugu ili kao sastavni dio Modula paket računa.

Sve što trebate učiniti je sljedeće:

  • Posjetiti Vama najbližu poslovnicu UniCredit Bank;
  • Ugovoriti m-ba uslugu;
  • Instalirati m-ba aplikaciju na Vaš mobilni uređaj;
  • Aktivirati m-ba uslugu pomoću aktivacijskih kodova;
  • Odabrati svoj PIN i započeti s korištenjem m-ba usluge.
Da li mogu provoditi transakcije putem m-ba usluge i po računima po kojima sam ovlašten/a?

Dobivanjem ovlaštenja stekli ste ista prava za obavljanje transakcija po računu/računima po kojima ste ovlašteni kao i osnovni korisnik. Na Vaš zahtjev, računi po kojima ste ovlašteni, pridružuju se Vašoj m-ba usluzi. 

Koliko je sigurno korištenje usluge m-ba?

M-ba aplikacija se koristi uz visoku razinu sigurnosti koju omogućuju:

- enkripcijska zaštita Vaših podataka;
- minimalna količina podataka spremljena u mobilnom uređaju;
- automatsko gašenje aplikacije nakon 3 minute neaktivnosti;
- zaključavanje aplikacije nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a;

Sigurnost dodatno osigurava softverski token koji je sastavni dio aplikacije, a namijenjen je identifikaciji korisnika uz unošenje PIN-a. PIN za m-ba aplikaciju nije povezan s PIN-om za mobitel kojega eventualno koristite, a preporuka je da ne budu isti radi dodatne zaštite m-ba usluge. Čuvajte svoj PIN jer isti predstavlja Vaš potpis! Nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama, jer time sami otvarate mogućnost zlouporabe. 

Koje su naknade za korištenje usluge m-ba?

Mjesečna naknada za korištenje m-ba usluge (kao samostalne usluge izvan paketa) iznosi 2,50 KM.

Mjesečna naknada za korištenje m-ba usluge u sklopu paketa:

- Svim korisnicima Modula paket računa korištenje m-ba usluge je besplatno.
- Svim korisnicima Ekspert modela JES! Paket računa korištenje m-ba usluge je besplatno.
- Svim korisnicima Optimum modela JES! Paket računa korištenje m-ba usluge je besplatno
- Za korisnike Student i Senior modela JES! Paket računa korisnik može odabrati koju od dvije elektronske usluge (m-ba ili e-ba) želi koristiti bez naknade. U slučaju da korisnik želi koristiti obje usluge, mjesečna naknada za korištenje druge usluge iznosi 1,00 KM. 

Koliko iznose naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem usluge m-ba?

Naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem m-ba usluge su i po prosječno 80% jeftinije u odnosu na transakcije koje obavljate na šalterima Banke. 

Što učiniti ukoliko izbrišem/zaključam (prilikom unosa 3 pogrešna PIN-a) m-ba aplikaciju iz mobilnog uređaja?

Ukoliko izbrišete/zaključate m-ba aplikaciju, potrebno je da se obratite u Vama najbližu poslovnicu Banke ili na besplatan broj Info centra 080 081 051 (za pozive iz inozemstva ++ 387 33 222 999) kako bi se izvršila reaktivacija usluge (slanje novih kodova za aktivaciju usluge).

Što učiniti ukoliko promijenim mobilni uređaj na kojem sam koristio/la uslugu m-ba?

Ukoliko promijenite mobilni uređaj potrebno je da se obratite u Vama najbližu poslovnicu Banke ili na besplatan broj Info centra 080 081 051 (za pozive iz inozemstva ++ 387 33 222 999) kako bi se izvršila reaktivacija usluge (slanje novih kodova za aktivaciju usluge). 

Izgubio/la sam mobitel u kojem je m-ba usluga?

Gubitak/krađu mobilnog uređaja putem kojeg ste koristili m-ba uslugu možete prijaviti i pozivom na broj telefona 080 081 051 (za pozive iz inozemstva ++ 387 33 222 999) dostupnom 24/7h, kako bi Vam se blokirala usluga i onemogućio neovlašteni pristup računima. 

Mogu li m-ba uslugu koristiti na više mobilnih uređaja?

Uslugu m-ba možete koristiti na jednom mobilnom uređaju - uređaju na koji ste prilikom ugovaranja zatražili dostavu m-ba aplikacije.  

Mogu li se nalozi unositi tijekom čitavog dana?

Nalozi se mogu unositi 24 h dnevno, ali se njihova realizacija obavlja u tijeku radnog vremena predviđenog za platni promet:

  • Nalozi unutar Banke - nalozi uneseni radnim danima do 20:00h i subotom do 15:00h biti će realizirani isti radni dan. Nalozi uneseni nakon navedenih vremena i neradnim danom bit će realizirani slijedeći naredni radni dan. U slučaju kupoprodaje i konverzije valuta nalozi će biti provedeni po tečaju/kursu važećem naredni radni dan;
  • Nalozi između banaka - nalozi uneseni do 14:00h, uključujući hitne naloge i naloge s iznosima preko 10.000 KM biti će realizirani isti radni dan. U protivnom, odnosno nalozi uneseni nakon 14:00h bit će realizirani slijedeći naredni radni dan.  
Da li se putem m-ba usluge mogu vršiti prijenosi deviznih sredstava na račune drugih klijenata?

Konverzije valuta (konverzije iz jedne u drugu stranu valutu) te kupoprodaja deviza (konverzije iz deviza u KM i obratno) mogu se vršiti u sklopu usluge m-ba, ali samo unutar računa klijenta. Prijenos deviza na račune drugih klijenata, fizičkih i pravnih osoba, nije dozvoljen budući da je bezgotovinski platni promet devizama u zemlji zakonom onemogućen. 

Označio/la sam da dobijem potvrdu o izvršenoj uplati na e-mail ali istu nisam zaprimio/la?

Potrebno je da na e-mail adresu Podrške korisnicima eba.gradjani@unicreditgroup.ba pošaljete zahtjev za potvrdom sa svog e-maila registriranog u našem sustavu.

Potrebne su Vam dodatne informacije?

Tu smo da vam pomognemo

Niste našli potrebne informacije?

Popunite podatke ispod i kontaktirat ćemo vas kako bismo Vam prezentirali prednosti mobilnog bankarstva m-ba

Hvala Vam na poslanom upitu.

Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem roku.

080 081 051


info@unicreditgroup.ba


Lokacije poslovnica


error_outline

UniCredit Logo