Banka na dlanu

Mobilno bankarstvo (m-ba)

  • Brzo
  • Sigurno
  • Jednostavno

Šta je mobilno bankarstvo (m-ba)?

Aplikacija koja Vam omogućava potpuni nadzor nad vlastitim novcem

  • Provjerite stanje na računu bilo kada.

  • Izvršite plaćanja u nekoliko trenutaka.

  • Automatizirajte svoja redovna plaćanja.

  • Primjenite kategorizaciju transakcija kako biste saznali gdje uštedjeti novac.

  • Uključite obavijesti o transakcijama koje će Vas informirati o aktivnostima na Vašem računu.

Fleksibilnost

Niste raspoloženi za izlazak iz kuće? Sjednite i opustite se! M-ba će Vas poštedjeti stajanja u redovima

  • Pomoću e-uplatnice plaćajte mjesečne račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Zatražite dostavu nove ili reizdane kartice na Vašu kućnu adresu i aktivirajte je putem m-ba usluge brzo i jednostavno.

  • Upravljajte sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje karticama ili podizanje na bankomatu.

  • Ukoliko ste zaboravili PIN vaše kartice, pogledajte ga u m-ba aplikaciji.

  • Podijelite jednokratnu transakciju, učinjenu kreditnom karticom, na rate!

Brzina i jednostavnost

Kada koristite m-ba uslugu možete upravljati svojim financijama čak i kad ste u pokretu

  • Koristite opciju prijenosa sredstava između Vaših računa.

  • Plaćajte režije i druge račune bez odlaska u poslovnicu.

  • Beskontaktno plaćajte mobilnim uređajem na POS terminalima korištenjem Apple Pay ili Google Pay usluge.

  • Provjerite troškove i limite po karticama.

Kako aktivirati m-ba uslugu?

1.

Ugovaranje m-ba

Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-ba aplikaciju putem Google Play-a, App Store-a ili AppGallery. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

      

1.

Ugovaranje m-ba

Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-ba aplikaciju putem Google Play-a, App Store-a ili AppGallery. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

      

3.

m-ba usluga aktivirana

Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

1.

Ugovaranje m-ba

Posjetite najbližu poslovnicu UniCredit Bank i ugovorite mobilno bankarstvo (m-ba), uslugu koja će Vaš život učiniti lakšim.

2.

Preuzimanje i aktivacija

Preuzmite m-ba aplikaciju putem Google Play-a, App Store-a ili AppGallery. Odaberite opciju 'Započni aktivaciju' i unesite aktivacijske kodove i PIN.

      

3.

m-ba usluga aktivirana

Sa mobilnim bankarstvom (m-ba) upravljajte svojim računima kada god poželite i imajte potpuni nadzor nad vlastitim novcem.

4.

xvn

bvbnb

Pogledajte najnovije funkcionalnosti m-ba aplikacije

play_circle_filled

Pogledaj video

Podjela transakcije na rate putem m-ba

Najčešća pitanja i korisničke upute

Koji su preduvjeti za korištenje m-ba usluge?
  • otvoren tekući, studentski, Teen ili žiro račun u Banci;
  • ugovorena m-ba usluga;
  • mobilni uređaj kojim možete pristupiti Internetu;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava Android 7.0 ili više;
  • mobilni uređaj sa verzijom operativnog sustava iOS 13.0 ili više;
  • dovoljno raspoložive memorije za pohranu m-ba aplikacije;
Što mi omogućava m-ba usluga?
  • Pregled stanja i prometa svih Vaših računa i računa po kojima ste opunomoćeni
  • Prijenos sredstava između Vaših računa
  • Slanje naloga domaćeg platnog prometa za plaćanje režijskih i drugih računa
  • Slanje naloga INO platnog prometa sa tekućeg i deviznih računa
  • Ugovaranje trajnog naloga i trajnog naloga ovlašteno povlačenje
  • Pregled troškova i limita po svim karticama
  • Upravljanje sigurnosnim dnevnim limitima za plaćanje na POS-u, ATM-u, Internetu
  • Pregled PIN-a po karticama
  • Beskontaktno plaćanje uz mobitel sa Android OS koristeći Google Pay
  • Beskontaktno plaćanje uz mobitel sa iOS OS koristeći Apple Pay
  • Aktiviranje kartica dostavljenih na kućnu adresu
  • 3DS autorizacija web kartičnih transakcija
  • Ugovaranje i plaćanje e-uplatnica
  • Pregled redovnih mjesečnih izvoda po računima
  • Prijava u aplikaciju te verifikacija transakcija pomoću biometrije
  • Upravljanje budžetom i troškovima
  • Predlošci za plaćanja
  • Brza provjera računa bez prijave u m-ba
  • Pregled kontakata u Banci te lokacija bankomata i poslovnica
  • Aplikacija prilagođena za korištenje slabovidnim osobama
Kako mogu ugovoriti m-ba uslugu?

Mobilno bankarstvo možete ugovoriti kao samostalnu uslugu ili u okviru Paket računa.

Sve što trebate učiniti je sljedeće:

  • Posjetiti Vama najbližu poslovnicu UniCredit Bank;
  • Ugovoriti m-ba uslugu;
  • Instalirati m-ba aplikaciju na Vaš mobilni uređaj;
  • Aktivirati m-ba uslugu pomoću aktivacijskih kodova;
  • Odabrati svoj PIN i započeti s korištenjem m-ba usluge.
Da li mogu provoditi transakcije putem m-ba usluge i po računima po kojima sam ovlašten/a?

Dobivanjem ovlaštenja stekli ste ista prava za obavljanje transakcija po računu/računima po kojima ste ovlašteni kao i osnovni korisnik. Na Vaš zahtjev, računi po kojima ste ovlašteni, pridružuju se Vašoj m-ba usluzi. 

Koliko je sigurno korištenje usluge m-ba?

M-ba aplikacija se koristi uz visoku razinu sigurnosti koju omogućuju:

- enkripcijska zaštita Vaših podataka;
- minimalna količina podataka spremljena u mobilnom uređaju;
- automatska odjava iz aplikacije nakon 3 minute neaktivnosti;
- zaključavanje aplikacije nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a;

Sigurnost dodatno osigurava softverski token koji je sastavni dio aplikacije, a namijenjen je identifikaciji korisnika uz unošenje PIN-a. PIN za m-ba aplikaciju nije povezan s PIN-om za mobitel kojega eventualno koristite, a preporuka je da ne budu isti radi dodatne zaštite m-ba usluge. Čuvajte svoj PIN jer isti predstavlja Vaš potpis! Nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama, jer time sami otvarate mogućnost zlouporabe. 

Koje su naknade za korištenje usluge m-ba?

Naknade za korištenje m-ba usluge možete provjeriti u Tarifi naknada.

Koliko iznose naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem usluge m-ba?

Naknade za obavljanje platnog prometa (plaćanje računa, režija i slično) putem m-ba usluge su jeftinije u odnosu na transakcije koje obavljate na šalterima Banke. Sve naknade možete provjeriti u Tarifi naknada.

Što učiniti ukoliko izbrišem/zaključam (prilikom unosa 3 pogrešna PIN-a) m-ba aplikaciju ili promijenim mobilni uređaj na kojem sam koristio/la uslugu m-ba?

Ukoliko izbrišete/zaključate m-ba aplikaciju ili promijenite mobilni uređaj reaktivaciju m-ba aplikacije možete izvršiti na jedan od ova dva načina:

1) Samostalna aktivacija uz pomoć Vaše kartice i broja mobilnog telefona:

Za samostalnu aktivaciju m-ba aplikacije potrebno je da imate svoju UniCredit karticu pri ruci i da je broj mobitela aktivan na uređaju na kojem želite izvršiti aktivaciju. Odaberite opciju 'Aktivirajte m-ba pomoću svoje UniCredit kartice'. Na sljedećem ekranu unesite prvih osam, a zatim i posljednjih osam znamenki kartice. Potom potvrdite broj svog mobilnog telefona tako što ćete unijeti nedostajuće znamenke broja. Ubrzo ćete primiti SMS poruku. Ako koristite Android uređaj, poruka će biti automatski pročitana. Ako koristite iOS uređaj, potrebno je otvoriti link iz SMS poruke. Potom kreirajte PIN za prijavu u aplikaciju. PIN treba sadržavati najmanje šest numeričkih znakova i ne smije biti niz istih, ponavljajućih ili uzastopnih brojeva. Preporučujemo da unaprijed osmislite PIN, jer je proces aktivacije vremenski ograničen. Nakon završetka aktivacije dobit ćete sigurnosnu zastavicu i potvrdu da je vaša m-ba aplikacija uspješno aktivirana. PIN zapamtite i čuvajte u tajnosti, ne otkrivajte drugim osobama i ne zapisujte u mobitel, računalo ili u druge bilješke. Upute korak po korak možete vidjeti ovdje.

2) Možete pozvati Podršku korisnicima na broj 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999) kako bi se izvršila reaktivacija usluge (slanje novih kodova za aktivaciju usluge).

Ukoliko ste promijenili broj mobitela, obratite se u Vama najbližu poslovnicu Banke.

Izgubio/la sam mobitel u kojem je m-ba usluga?

Gubitak/krađu mobilnog uređaja putem kojeg ste koristili m-ba uslugu možete prijaviti i pozivom na broj telefona 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999), kako bi Vam se blokirala usluga i onemogućio neovlašteni pristup računima. 

Mogu li m-ba uslugu koristiti na više mobilnih uređaja?

Uslugu m-ba možete koristiti isključivo na jednom mobilnom uređaju - uređaju na koji ste prilikom ugovaranja zatražili dostavu m-ba aplikacije.  

Mogu li se nalozi domaćeg i ino platnog prometa unositi tijekom čitavog dana?

Platni nalozi se mogu unositi 24h dnevno, ali se njihova realizacija obavlja kako slijedi:

Nalozi domaćeg platnog prometa

  • Nalozi između računa fizičkih osoba unutar Banke, izvršavaju se 0-24 sata.
  • Nalozi između ostalih računa unutar Banke, a koji se pošalju radnim danom do 20:00h (subotom do 15:00h), izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama do 10.000 KM, a koji se pošalju radnim danom do 14:00h, izvršavaju se isti dan.
  • Nalozi na račune u drugim bankama preko 10.000 KM i nalozi koji se označe kao hitni nalozi, a koji se pošalju radnim danom do 15:30h izvršavaju se isti dan.

Nalozi poslani izvan gore navedenih vremena bit će izvršeni prvi naredni radni dan. Aplikacija će automatski postaviti datum plaćanja na prvi naredni radi dan, a o čemu će korisnika obavijestiti pop-up porukom na ekranu.

Nalozi ino platnog prometa

Kod unosa naloga za plaćanje u inozemstvo, klijent sam bira vrijeme izvršenja naloga kako slijedi:

  • T+2 – nalog će se izvršiti za 48 sati/dva radna dana – krajnji rok za prijem naloga je 15:00h
  • T+1 – nalog će se izvršiti za 24 sata – krajnji rok za prijem naloga je 13:00h
  • T+0 – hitni nalozi, izvršenje isti dan – krajnji rok za prijem naloga je 12:00h

Tokom unosa naloga kroz m-ba aplikaciju klijent je dužan dostaviti vjerodostojan dokument iz kojeg je moguće utvrditi osnovu prijenosa sredstava na e-mail: Outgoing.Payments@unicreditgroup.ba ili faksom na broj +387 36 317 301. U suprotnom, a u skladu sa zakonskom regulativom, nalog neće moći biti procesuiran.

Označio/la sam da dobijem potvrdu o izvršenoj uplati na e-mail ali istu nisam zaprimio/la?

Potrebno je da sa svog e-maila registriranog u Banci, na e-mail adresu Podrške korisnicima eba.gradjani@unicreditgroup.ba, pošaljete zahtjev za dostavu potvrde ili nas pozovete na 080 081 051 (za pozive iz inozemstva + 387 33 222 999).

Korištenjem nove funkcionalnosti m-ba aplikacije, sada možete brzo i jednostavno poslati potvrdu o već izvršenom plaćanju na svoj e-mail. Sve što je potrebno učiniti jeste slijediti nekoliko koraka:

  1. U m-ba aplikaciji pronađite željenu transakciju i otvorite detalje
  2. U detaljima transakcije odaberite opciju „PDF potvrda“
  3. Unesite e-mail adresu na koju želite da se potvrda dostavi i kliknite „Pošalji“
  4. Provjerite svoj e-mail i preuzmite potvrdu
Postoji li opcija beskontaktnog plaćanja putem mobilnog uređaja?

Google Pay i Apple Pay omogućavaju jednostavno, brzo i sigurno beskontaktno plaćanje putem mobilnih uređaja.

Digitalizirajte svoju UniCredit Mastercard karticu i plaćajte bez potrebe za fizičkim novčanikom, a kupovinu možete obavljati u trgovinama, online trgovinama i unutar aplikacija.

Zaboravili ste PIN kartice ili unosite pogrešan PIN? U m-ba možete provjeriti PIN po svojim karticama.

U aplikaciji m-ba, na opciji 'Postavke kartice', omogućen je pregled PIN-a po Vašim karticama.

Klikom na izbornik “Kartice”, prikazuje se popis svih Vaših kartica. Nakon što odaberete karticu za koju želite vidjeti PIN, kliknete na opciju “Postavke kartice”. Nakon što otvorite postavke, izaberite opciju „PIN kôd kartice“. Klikom na “PIN kôd kartice” otvara se novi ekran u kojem je, zbog sigurnosne verifikacije, neophodno unijeti PIN ili upotrijebiti biometrijske podatke (otisak prsta/Face ID) s kojim se inače prijavljujete u m-ba aplikaciju, te će Vam se na taj način prikazati PIN kartice.

Ukoliko ste unosili pogrešan PIN Vaše debitne kartice više od tri puta, molimo vas da provjerite ispravnost PIN-a i pokušajte novu transakciju sljedeći dan. 

Mogu li u m-ba provjeriti razlog odbijanja moje kartice prilikom plaćanja?

Ukoliko je Vaša kartica odbijena prilikom plaćanja, a sigurni ste da imate dovoljno sredstava na računu vezanom za karticu, u nastavku dostavljamo moguće razloge odbijanja transakcije:

Transakcija je odbijena zbog prekoračenog sigurnosnog dnevnog limita:

U cilju poboljšanja sigurnosti i sprječavanja eventualnih zloupotreba, postoji dnevno ograničenje u korištenju limita po kartici, odnosno iznosa kojima klijent može raspolagati tijekom jednog dana. U m-ba aplikaciji, na izborniku „Kartice“ možete jednostavno provjeriti da li su ispravno postavljeni dnevni sigurnosni limiti za plaćanje i podizanje gotovine.  U aplikaciji m-ba izaberete karticu u izborniku Kartice. Izaberete postavke i kliknete na „Limiti po kartici”. Provjerite postavke dnevnog sigurnosnoga limita i isti postavite po želji.

Transakciju treba dodatno verificirati u aplikaciji m-ba ili pozivom Podršci korisnicima.

Iz sigurnosnih razloga, određene kartične transakcije na internetu, potrebno je potvrditi u m-ba aplikaciji. S ciljem sprječavanja zloupotreba platnih kartica prilikom korištenja na internetu, UniCredit Bank koristi sistem za nadzor kartičnih transakcija, koji na osnovu niza zadanih parametara i u stvarnom vremenu, prepoznaje rizičnost transakcije te usmjerava korisnika da kroz dodatnu identifikaciju potvrdi autentičnost transakcije. Sve internet transakcije UniCredit karticama se procesiraju u 3DS protokolu, ukoliko trgovac podržava procesiranje u istom. Na ovaj način za rizične transakcije Banka je omogućila dvofaktorsku autentifikaciju, čime se sprječava neovlašteno korištenje platnih kartica.

Da biste dobili PUSH poruku za verifikaciju transakcije, potrebno je imati uključenu opciju „Obavijesti u m-ba aplikaciji“, koju možete aktivirati u postavkama kartice kojom vršite plaćanje, na sljedeći način: Kliknite na izbornik „Više“ zatim „Postavke“ „Obavijesti u mba aplikaciji“ te uključite opciju „Poruke i druge obavijesti“.

Prilikom plaćanja na web stranici trgovca, unesite osobne podatke i podatke o svojoj platnoj kartici. Kliknite na „Plati“  nakon čega vam se otvara ekran s porukom da potvrdite transakciju. To je autorizacijski ekran koji će nestati nakon što potvrdite ili odbijete vašu transakciju u m-ba aplikaciji.

Potrebne su Vam dodatne informacije?

Tu smo da vam pomognemo

Niste našli potrebne informacije?

Popunite podatke ispod i kontaktirat ćemo vas kako bismo Vam prezentirali prednosti mobilnog bankarstva m-ba

Hvala Vam na poslanom upitu.

Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem roku.

080 081 051

info@unicreditgroup.ba

Lokacije poslovnica

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Pogrešan unos.

Ovo polje je obavezno za unos.

Suglasnost za obradu podataka

Ovo polje je obvezno označiti kako bi zahtjev bilo moguće poslati.

error_outline

UniCredit Logo