U ovom neizvjesnom i izazovnom vremenu, kada je naš poseban fokus na zdravlju naših klijenata i zaposlenika, UniCredit Bank je kreirala novi digitalni kanal, putem kojeg na jednostavan način, iz udobnosti i sigurnosti vašeg doma, možete stupiti u kontakt s Bankom i doći do svih potrebnih informacija.

U skladu s digitalnim trendovima i vašim zahtjevima, kreirali smo portal korisničke podrške ˝Moj UniCredit˝, koji vam omogućava da na jednom mjestu razmijenite poruke/chatate s agentom Podrške korisnicima, pronađete odgovore na najčešća pitanja ili pošaljete upit Banci putem kontakt forme.

Posjetom stranici korisničke podrške, možete unijeti željeni pojam u pretraživač i pronaći odgovore na vaše pitanje ili direktno chatati s agentima Podrške korisnicima. Dakle, pored e-mail upita i telefonskih poziva, ovo je još jedan način da stupite u kontakt s Bankom.

Stranici korisničke podrške može se pristupiti na dva načina:

 

Važno nam je da vam olakšamo pristup Banci, i vjerujemo da će novi digitalni kanal doprinijeti još boljoj komunikaciji s Bankom, te se nadamo da ćete ga rado koristiti.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo