Back to top

INSTRUKCIJA ZA ISPLATU MJESEČNIH PRIMANJA ZAPOSLENICIMA

Usluga isplate mjesečnih primanja krajnjim korisnicima fizičkim osobama, namijenjena je poslovnim subjektima čiji zaposlenici imaju otvorene transakcijske račune u UniCredit Bank d.d.

U cilju optimizacije procesa i poboljšanja kvaliteta usluge te pojednostavljenja i povećanja sigurnosti razmjene podataka, UniCredit Bank d.d. nudi jedinstvenu formu spiska za isplate mjesečnih primanja u elektronskoj formi, koja će Vam osigurati brže, jednostavnije i sigurnije evidentiranje mjesečnih primanja Vaših zaposlenika.

Elektronski spisak je spisak plata i drugih mjesečnih/ličnih primanja Vaših zaposlenika kreiran u Microsoft Excel formatu (*.xls), strukture kako slijedi:

JIB pravne osobe isplatitelja mjesečnih primanja

Šifra zaposlenika:

Broj računa zaposlenika:

 

Iznos u KM:

 

Svrha doznake:

Vrsta uplate:

(izabrati jednu od opcija)

42…..

xxx.....

 xxx.....

100,00

Plaća za 10/2018

Redovno; Povremeno; Ostalo

42…..

xxx.....

 xxx.....

100,00

Prijevoz za 10/2018

Redovno; Povremeno; Ostalo

42……

xxx.....

xxx...

200,00

Topli obrok 10/2018

Redovno; Povremeno; Ostalo

 

Instrukcija za dostavu elektronskog spiska i uplatu sredstava za isplatu mjesečnih primanja:

ISPLATE MJESEČNIH PRIMANJA

E-MAIL ADRESA (na koju se dostavljaju elektronski spiskovi)

internet.place@unicreditgroup.ba

TRANSAKCIJSKI BROJ RAČUNA na koji se uplaćuju sredstva za isplatu

3389102546519374

 

U nastavku donosimo opća pravila postupanja i neophodne podatke za proces isplate mjesečnih primanja:

  • Elektronski spisak se dostavlja na dan uplate pokrića.
  • Za jedan spisak dostavlja se jedan nalog pokrića.
  • U polje „predmet/subject“ e-maila navesti naziv i JIB poslovnog subjekta.
  • U svrhu naloga navesti razdoblje za koje se vrši uplata (mm/gggg).
  • Iznos naloga pokrića mora odgovarati zbirnom iznosu dostavljenog elektronskog spiska.
  • Ukoliko je iznos naloga pokrića veći od zbirnog iznosa dostavljenog elektronskog spiska, Banka će postupiti prema elektronskom spisku te izvršiti povrat više doznačenih sredstava. Ukoliko je nalog pokrića manji od dostavljenog elektronskog spiska, Banka neće postupiti prema elektronskom spisku već će izvršiti povrat doznačenih sredstava.
  • Banka će uplatu knjižiti isključivo prema broju računa korisnika.
  • Banka vrši automatsko knjiženje na osnovu dostavljenih elektronskih spiskova, a za ispravnost podataka odgovoran je klijent.
  • Banka će kontaktirati nalogodavca u najkraćem mogućem roku ili najkasnije naredni radni dan u slučaju kada nije dostavljen elektronski spisak za uplaćeni iznos pokrića ili je račun korisnika sredstava (zaposlenika) nepostojeći ili neispravnog formata. Ukoliko se korigovan elektronski spisak ne dostavi u roku od 3 radna dana, Banka će izvršiti povrat sredstava na račun isplatitelja. Ukoliko je uplaćeno pokriće, a na neki od računa nije moguće izvršiti knjiženje iz prednje navedenih razloga, Banka će izvršiti uplatu sredstava preostalim korisnicima čiji su podaci o računima ispravni.

 

Napomena:

Ukoliko je uplaćeno pokriće a neki od računa korisnika je neispravan, Banka će izvršiti isplatu sredstava preostalim korisnicima čiji su podaci o računima ispravni.

Banka zadržava pravo da kontaktira nalogodavatelja putem telefona ili e-maila, u slučaju da postoje nejasnoće u dostavljenim podacima.

INSTRUKCIJA ZA UPLATU MJESEČNIH PRIMANJA ZAPOSLENICIMA_2025 PDF 497 kB Download
TEMPLATE ZA UNOS PODATAKA_2025 XLS 11 kB Download
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo