Podrška

kada mi je važno

Detaljnije

UniCredit Bank je izradila sveobuhvatni paket mjera podrške građanima i kompanijama, čije je poslovanje pogođeno dešavanjima uzrokovanih epidemijom bolesti COVID-19, kako bismo nastavili pomagati i podupirati vas tokom razdoblja nestabilnosti.

 

Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika i klijenata su naši ključni prioriteti. Nastavit ćemo djelovati na najbolji mogući način u interesu svih uključenih strana i činiti pravu stvar!

 

U nastavku dostavljamo informacije o sveobuhvatnom paketu mjera potpore za pravna lica, koje Vam nudimo s ciljem oporavka od negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih pandemijom virusnog oboljenja „COVID-19“.

 

Mjere podrške UniCredit Bank se odnose na:

  • moratorij na otplatu kreditnih obaveza na maksimalan rok 6 mjeseci
  • uvođenje grace perioda na 12 mjeseci na otplatu glavnice kreditnih obaveza (u slučaju kredita koji se otplaćuju anuitetno)
  • produženje roka otplate kredita koji se otplaćuju anuitetno
  • produženje roka otplate kredita sa jednokratnim dospijećem, uključujući i revolving kredite i prekoračenja po transakcijskim računima na period od najduže 12 mjeseci
  • odobrenje dodatnog iznosa izloženosti za potrebe prevazilaženja trenutnih problema likvidnosti
  • druge mjere sa ciljem olakšavanja izmirenja kreditnih obveza i održavanja poslovanja klijenta

 

Posebne mjere će se odobravati poslovnim subjektima koji su pogođeni nepovoljnim ekonomskim posljedicama uzrokovanih pojavom virusnog oboljenja „COVID-19“ i kojima je:

  • ugrožena kreditna sposobnost
  • ugrožen izvor otplate kredita
  • onemogućeno redovno ispunjavanje obaveza iz poslovanja

 

Za podnošenje zahtjeva za ublažavanje servisiranja obaveza prema Banci, potrebno je da se do 31.12.2020.godine, osoba ovlaštena za zastupanje javi osobno nadležnom Voditelju poslovnog odnosa, ili regionalnom direktoru sa e-mail adrese prijavljene u sistemu Banke, te dostavi popunjen Zahtjev za odobrenje posebnih mjera.

Uz zahtjev je neophodno dostaviti i dokumentaciju koja dokazuje da je poslovanje ugroženo situacijom izazvanom pandemijom virusa Covid-19, kao što je npr: Odluka nadležnog organa da je obustavljen rad/propisano skraćenje ili naređena druga ograničenja, izjava klijenta da su predmetni događaji prouzročili smanjenje volumena poslovanja, dopisi ugovornih strana (značajniji kupci/dobavljači) o nemogućnostima preuzimanja/isporuke robe zbog utjecaja pandemije, i sl.

Banka će zahtjeve analizirati individualnim pristupom te zadržava pravo odlučivati o svakom podnesenom zahtjevu. Banka može donijeti odluku o odobrenju jedne ili više posebnih mjera prilagođenih klijentu.

Nakon podnošenja i obrade zahtjeva, klijenti će biti povratno obavješteni o odobrenju zahtjeva. 

ZAHTJEV ZA ODOBRENJE POSEBNIH MJERA PDF 100 kB preuzmi

Često postavljana pitanja

Kojim klijentima će se odobravati mjere za ublažavanje obaveza prema Banci?
Koje mjere za ublažavanje obaveza prema Banci će se odobravati poslovnim subjektima?
Kako se podnosi zahtjev za odobrenje posebnih mjera?
Za koje vrste plasmana je moguće podnijeti zahtjev za aktivaciju mjera za ublažavanje?
Kako će se tretirati garancije sa aspekta poduzimanja mjera u cilju olakšanja poslovanja?
Šta podrazumijeva produženje krajnjeg roka dospijeća plasmana?
Šta se događa sa anuitetom/ratom i kamatom za vrijeme trajanja moratorija?
Da li će klijenti u periodu moratorija plaćati naknade ili zateznu kamatu?
Na koji način će se potpisivati ugovorna dokumentacija?
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo