Podrška

kada mi je važno

Detaljnije

UniCredit Bank je pripremila sveobuhvatni paket mjera podrške kompanijama čije je poslovanje pogođeno neposrednim dešavanjima uzrokovanih epidemijom bolesti COVID-19, kako bismo nastavili pomagati i podupirati vas tokom ovog razdoblja nestabilnosti.

 

Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika i klijenata su naši ključni prioriteti. Nastavit ćemo djelovati na najbolji mogući način u interesu svih uključenih strana i činiti pravu stvar!

 

U nastavku dostavljamo informacije o sveobuhvatnom paketu mjera potpore za pravna lica, koje Vam nudimo tokom perioda neizvjesnosti uzrokovanih epidemijom bolesti COVID-19. 

 

Mjere podrške UniCredit Bank se odnose na:

  • moratorij plaćanja kreditnih obaveza
  • uvođenje grace perioda
  • produženje roka otplate kredita
  • odobrenje dodatnog iznosa izloženosti za potrebe prevazilaženja trenutnih problema likvidnosti

 

Posebne mjere će se odobravati poslovnim subjektima koji su pogođeni nepovoljnim ekonomskim posljedicama uzrokovanih pojavom virusnog oboljenja „COVID-19“ i kojima je:

  • ugrožena kreditna sposobnost
  • ugrožen izvor otplate kredita
  • onemogućeno redovno ispunjavanje obaveza iz poslovanja

 

Za podnošenje zahtjeva za ublažavanje servisiranja obaveza prema Banci, potrebno je da se osoba ovlaštena za zastupanje javi nadležnom Voditelju poslovnog odnosa, sa e-mail adrese prijavljene u sistemu Banke, te dostavi popunjen Zahtjev za odobrenje privremenih mjera.

 

Nakon podnošenja i obrade zahtjeva, klijenti će biti povratno obavješteni o odobrenju zahtjeva. Zahtjevi će biti obrađeni u najkraćem mogućem roku, te ćemo nastojati da dostavimo povratnu informaciju klijentima u roku od 48 sata od dostave zahtjeva.

ZAHTJEV ZA ODOBRENJE PRIVREMENIH MJERA PDF 117 kB preuzmi

Često postavljana pitanja

Kojim klijentima će se odobravati mjere za ublažavanje obaveza prema Banci?
Koje mjere za ublažavanje obaveza prema Banci će se odobravati poslovnim subjektima?
Kako se podnosi zahtjev za odobrenje posebnih mjera?
Za koje vrste plasmana je moguće podnijeti zahtjev za aktivaciju mjera za ublažavanje?
Kako će se tretirati garancije sa aspekta poduzimanja mjera u cilju olakšanja poslovanja?
Šta podrazumijeva produženje krajnjeg roka dospijeća plasmana?
Šta se događa sa anuitetom/ratom i kamatom za vrijeme trajanja moratorija?
Da li će klijenti u periodu moratorija plaćati naknade ili zateznu kamatu?
Na koji način će se potpisivati ugovorna dokumentacija?
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo